Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

Przypadki chodzą po ludziach 😊  Jeśli tym razem trafiło na Ciebie i w jakikolwiek sposób nasz produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub cokolwiek poszło nie tak jak powinno, niezwłocznie się z nami skontaktuj. Zawsze z chęcią pomożemy, wyjaśnimy, naprawimy jeśli w jakikolwiek sposób przyczyniliśmy się do niewłaściwego wykonania produktu lub  pojawił się jakikolwiek problem przy realizacji z naszej strony. Jeśli Ty popełniłeś błąd w czasie składania zamówienia lub produkty został uszkodzony w transporcie, również skontaktuj się z nami. Nie ma problemów, których nie da się rozwiązać 😊  Jeśli sprawa wymaga większych formalności niż rozmowa telefoniczna poniżej przedstawiamy zasady wykonania prawidłowej reklamacji.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać :

  1. Numer zamówienia
  2. imię, nazwisko, adres, nr telefonu, adres e-mail Kupującego,
  3. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  4. zdjęcia przedmiotu/przedmiotów reklamacji, z informacją w czym możemy pomóc lub gdzie pojawia się problem.
  5. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  •  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji skontaktujemy się z Tobą w celu uzupełnienia brakujących danych.
  • Rozpatrzymy  reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  • Odpowiedź wyślemy  na podany przez Ciebie adres e-mail

Raczej nikomu to nie będzie potrzebne 😊 , ale warto dodać, że masz również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Poniżej bardziej formalnie.

  1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Reklamacje dotyczące błędów w tekście:

Tekst na statuetkę jest kopiowany bezpośrednio z zamówienia. Za wszelkie błędy w podanym tekście odpowiada Klient. Zawsze staramy się zwrócić uwagę na ewentualne pomyłki jednak nie zawsze jesteśmy w stanie nie wychwycić, więc prosimy bardzo dokładnie sprawdzać podany tekst. W wypadku błędów na tabliczce wynikłych z winy Klienta reklamacja odbywa się w następujący sposób.

  • Niezwłocznie poinformuj nas o swoim błędzie mailowo na adres [email protected]
  • Jeśli zamówienie już zostało wysłane opłać koszty wysyłki oraz koszt produkcji nowych napisów. Łączna kwota do zapłaty to 15 zł za nową tabliczkę oraz 15 zł za wysyłkę do paczkomatu.
  • Blaszki umieszczone są na dwustronną taśmę klejącą, wystarczy oderwać blaszkę od postumentu i na jej miejsce wkleić właściwą
  • Podaj adres paczkomatu na jaki mamy wysłać blaszkę, Jeśli chcesz skorzystać z usług firmy kurierskiej, wysyłka wyniesie 18 zł
  •  Jeśli nie chcesz sam wymienić blaszek na statuetkach poinformuj nas o tym mailowo, wyślij statuetkę na adres podany poniżej oraz opłać koszty nowej blaszki i ponownej wysyłki. Po zaksięgowaniu wpłaty oraz wymianie blaszek wysyłamy produkt na wskazany przez Ciebie adres.

Redlama

ul. Chotomowska 8 lok 15

02-345 Warszawa

tel 533833877

W przypadku wystąpienia błędu w tekście z winy sprzedającego (jeśli na blaszce umieściliśmy inny tekst niż wysłany przez Państwa) całkowity koszt wykonania nowych tabliczek oraz wysyłki ich do Państwa ponosimy my.

Reklamacje dotyczące uszkodzenia produktu:

Reklamacje dotyczące uszkodzenia produktu są rozpatrywane tylko i wyłącznie jeśli został spisany protokół szkody przy kurierze, w innym wypadku reklamacja nie zostanie uwzględniona. PROSZĘ ZAWSZE OTWIERAĆ PACZKĘ W OBECNOŚCI KURIERA i w razie potrzeby spisać protokół szkody. W wypadku wysyłki do paczkomatu, proszę o wysłanie zdjęć produktu niezwłocznie po odebraniu paczki.

W wypadku wystąpienia uszkodzenia należy w ciągu 7 dni od otrzymania paczki wysłać do nas na email [email protected] protokół szkody oraz zdjęcia uszkodzeń, na tej podstawie rozpatrujemy reklamacje w ciągu 14 dni.

Reklamacje dotyczące czasu realizacji zamówienia:

  • Czas realizacji zamówienia określony jest na stronie. Liczony jest zawsze jako dni robocze i godziny otwarcia biura. Każde zamówienie złożone po godzinie 18 traktowane jest jako następny dzień roboczy.
  • Realizację zamówienia rozpoczynamy po zaksięgowaniu wpłaty lub po złożeniu zamówienia jeśli była wybrana opcja pobraniowa.

CZAS DOSTAWY:

  • NIE ODPOWIADAMY ZA CZAS DOSTAWY ZAMÓWIENIA realizowany przez odrębne firmy  KURIERA INPOST lub ZA WSZELKIE OPÓŹNIENIA WYNIKŁE PODCZAS DOSTAWY ODPOWIADA FIRMA OBSŁUGUJĄCA TRANSPORT ZAMÓWIENIA. REKLAMACJE DOTYCZĄCE CZASU DOSTAWY ZAMÓWIENIA PRZEZ FIRMY TRANSPORTOWE NALEŻY ZGŁASZAĆ BEZPOŚREDNIO DO TYCH FIRM.
  • Kurier INPOST powinien dostarczyć paczkę z dnia na dzień jednak w umowie informuje, że czas dostawy może wydłużyć się z przyczyn niezależnych nawet do 3 dni roboczych. Zwykle jednak paczki dochodzą następnego dnia roboczego.
  • paczkomaty inpost również powinny być przekazane następnego dnia roboczego, jednak czas dostawy może wydłużyć się do 3 dni roboczych

Odpowiadamy jedynie za czas od złożenia zamówienia do wysyłki paczki, zawsze pilnujemy aby był zgodny z czasem podanym na stronie. Niestety nie mamy wpływu na firmy dostarczające przesyłki, ani sytuacje losowe wydłużające czas dostawy, a reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane. Kupując na naszej stronie www.redlama.pl akceptujesz powyższe warunki.

Miłych i bezproblemowych zakupów, a jak coś jest nie tak, również miłego kontaktu z nami! 😊

ZWROTY:

Zwroty niestety nie są możliwe w przypadku produktów personalizowanych. Prosimy więc przemyśl dokładnie swój zakup 😊

Według Art. 38 ustawy o prawach konsumenta Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; Konsument nie może odstąpić od umowy sprzedaży w przypadku, gdy określi indywidualne cechy towaru, a przedsiębiorca zgodnie z konsumenta wytycznymi dostarczy taki towar.

Statuetki są personalizowane wg potrzeb Klienta, w związku z tym produkt nie ulega zwrotowi.

Chcesz zamówić więcej takich samych statuetek różniących się jedynie tekstem?
W polu tekstu wpisz “prześlę napisy na [email protected]“, zamów odpowiednią ilość sztuk i napisy wyślij na wskazany adres e-mail.

Czas realizacji zamówienia to ok 2-3 dni robocze od wpłaty do wysyłki. Produkty są znakowane , więc musimy mieć czas na ich przygotowanie. Jeśli zamawiasz produkt bez nadruku, wysyłka nastąpi w przeciągu 1-2 dni roboczych. 

Podczas wyboru sposobu wysyłki istnieje możliwość wybrania opcji VIP za dopłatą. Wysyłka nastąpi następnego dnia po wpłacie, niezależnie czy produkt jest znakowany czy nie, wykonamy go w pierwszej kolejności :)

Tak prezentuje się przykładowe opakowanie, jeżeli chcesz je kupić zaznacz “TAK”.